Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na AAPEX 2018 - relacja

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-11-06 13:40:55
targi, las vegas, usa, automotive aftermarket products expo, aapex, części samochodowe i lotnicze, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, materiały reklamowe, materiały informacyjne, filmy promocyjne, konferencja prasowa, program promocji branży części samochodowych i lotniczych, bpp, 2018

Automotive Aftermarket Products Expo (AAPEX) to międzynarodowe targi branży motoryzacyjnej, odbywające się od ponad 25 lat. Tegoroczna edycja miała miejsce w dn. 30 października - 1 listopada w Las Vegas. Szacuje się, że podczas AAPEX 2018 w Las Vegas pojawiło się około 162 000 profesjonalistów z branży motoryzacyjnej, z ponad 135 krajów.

Podczas wydarzenia prezentowane były produkty takie jak: samochodowe systemy oświetleniowe, moderatory dźwięku, systemy chłodzenia, obwody tarcia i hamulca, części do silników i skrzyni biegów, systemy zębate, narzędzia ręczne do motoryzacji itp. Z Polski przybyło 8 wystawców, obok stoiska PAIH swoją ofertę prezentowały firmy: Autodiagger, Castex, Fisher Automotive, M-Tech Poland, MTM Industries, Tasotti, WAŚ. Kilka polskich firm uczestniczyło w targach bez własnych stoisk. Wśród polskiej oferty dominowało oświetlenie, odświeżacze powietrza, metalowo-gumowe elementy montażowe, układy hamulcowe, wyposażenie warsztatowe i urządzenia diagnostyczne.

 

 

Punktem kontaktowym pomiędzy kontrahentami i miejscem promocji polskiego sektora motoryzacyjnego było polskie stoisko narodowe zorganizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w związku z realizacją programu promocji branży części samochodowych i lotniczych w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Drugiego dnia targów zorganizowana została konferencja prasowa dla dziennikarzy. Przedstawiciele mediów zapoznali się z potencjałem polskiej branży motoryzacyjnej podczas wystąpienia eksperta - Grzegorza Gałczyńskiego. W briefingu udział wziął również Konsul Honorowy RP w Las Vegas, Pan John Petkus.

 

 

Udało się nawiązać kontakty z przedstawicielami organizacji gospodarczych z Nevady oraz pośrednikami hurtowymi zaopatrującymi sektor motoryzacyjny w innych stanach Ameryki. Ważnym łącznikiem pomiędzy potencjalnymi partnerami z USA a Polską jest Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Los Angeles, którego kierownik - Karolina Zatorska - aktywnie uczestniczyła w wydarzeniu.

 

 

Polskie części i akcesoria samochodowe cieszą się w USA dobrą opinią. Goście odwiedzający stoisko PAIH podkreślali, że są to produkty wysokiej jakości - analogiczne do niemieckich czy francuskich, ale w atrakcyjniejszej cenie. Szansą dla polskich firm na rynku amerykańskim jest także odwrócenie się od dostawców chińskich i poszukiwanie innych atrakcyjnych kontaktów w Europie.